Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razširitev poslovnega načrta Toronto Business Academy z vpeljavo ambasadorjev blagovne znamke
Avtorji:ID Dobnikar, Juš (Avtor)
ID Letonja, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 214$$jus_dobnikar_-_diplomsko_delo_zakljuc_na_verzija.pdf (1,18 MB)
MD5: 670E17D30D61183D1C57F64F051C52E5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Predmet diplomskega dela je razširitev poslovnega načrta 3-tedenske poletne šole Toronto Business Academy (v nadaljevanju TBA) z uvedbo strategije ambasadorjev blagovne znamke. TBA je projekt, ki pod sloganom »Učenje skozi prakso« združuje teoretično znanje s praktičnim ter v visoko konkurenčnem poslovnem okolju, tj. v Torontu v Kanadi, udeležencem omogoča neprecenljivo izkušnjo, ki je lahko pomembna prednost pri iskanju zaposlitve in začetku kariere. Izobraževalne vsebine so v programu združene v okviru predmeta Kultura mednarodnega poslovanja, ki je sestavljen iz petih modulov, ki zajemajo glavna področja poslovanja s kanadske in globalne perspektive: Globalno podjetništvo, Inovacije, Poslovno komuniciranje, Prodaja in marketing ter Globalne finance (tvegani kapital). Ker se je program izkazal kot zelo uspešen, ga bomo začeli širiti, in sicer najprej z vpeljavo strategije ambasadorjev blagovne znamke. Ambasadorji imajo promocijsko in rekrutacijsko vlogo, sama vpeljava strategije pa temelji na zasledovanju naslednjih ciljev: izbor primernih kandidatov za vlogo ambasadorja, načrtovanje njihovih promocijskih aktivnosti in spremljanje delovanja, na podlagi tega pridobivanje udeležencev za program iz različnih kulturnih okolij in z različnim predznanjem ter ustvarjanje prepoznavnosti in pozitivne podobe TBA v javnosti. Dolgoročna vizija TBA je postavitev sorodnega programa drugje po svetu, pri realizaciji te vizije pa bodo z nadaljnjim razvojem strategije vlogo igrali tudi ambasadorji blagovne znamke.
Ključne besede:Toronto Business Academy, poletna šola, mednarodno poslovanje, ambasadorji blagovne znamke
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Dobnikar]
Leto izida:2017
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-1618 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513636994 Novo okno
Datum objave v ReVIS:23.08.2017
Število ogledov:3843
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj