| | Naslov: | Bivanje tujcev v Republiki Sloveniji po vstopu Slovenije v Evropsko unijo : magistrsko delo | 
|---|
 | Avtorji: | ID Fridl, Jožefa (Avtor) ID Jazbec, Milan (Mentor) Več o mentorju...
  | 
|---|
 | Datoteke: |  RAZ_Fridl_Jozefa_i2015.pdf (3,76 MB) MD5: 137946EE677DE8655B9E19B56D1789D1
 
   | 
|---|
 | Jezik: | Slovenski jezik | 
|---|
 | Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga | 
|---|
 | Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo | 
|---|
 | Organizacija: | FDŠ - Nova Univerza - Fakulteta za državne in evropske študije 
 | 
|---|
 | Opis: | V Republiki Sloveniji položaj tujcev okvirno ureja Ustava v 13. členu, ki pa ureditev njihovega položaja prepušca zakonodaji. V Republiki Sloveniji vstop in prebivanje tujcev ureja Zakon o tujcih. Do leta 2004, ko je Republika Slovenija vstopila v Evropsko unijo, so za vse tujce veljala enotna pravila. Z vstopom Republike Slovenije v Evropsko unijo pa smo postali državljani Republike Slovenije tudi državljani Evropske unije. S tem smo dobili novo kategorijo tujcev, to so državljani Evropske unije, za katere veljajo drugačni pogoji za vstop in bivanje v Republiki Sloveniji. V pričujočem magistrskem delu smo največ pozornosti posvetili državljanom Evropske unije. Državljani Evropske unije lahko v Republiko Slovenijo vstopijo z veljavno osebno izkaznico ali veljavnih potnim listom in v njej bivajo 90 dni od datuma vstopa, ne glede na razlog vstopa. V zvezi s prebivanjem državljanov Evropske unije je pomembno tudi poznavanje prava Evropske unije, predvsem direktiv, ki jih je Republika Slovenija vnesla v svoj pravni red, torej v Zakon o tujcih. Zato smo četrto poglavje namenili preučevanju direktiv, ki jih je Republika Slovenija prenesla v Zakon o tujcih. Osrednji in najpomembnejši del magistrskega dela je raziskava o pomembnosti izdaje potrdil o prijavi prebivanja za državljane Evropske unije. V raziskavi smo prišli do zaključka, da je o državljanih Evropske unije nesmiselno govoriti kot o tujcih in da bi bilo potrebno evidentiranje državljanov Evropske unije urediti na enak način, kot velja za državljane Slovenije. To pomeni, da bi jim po vstopu v Republiko Slovenijo v register stalnega prebivalstva le prijavili prebivališče, ne bi jim pa izdajali potrdil o prijavi prebivanja. Z zbranimi podatki ministrstva za notranje zadeve in s podatki z nekaterih upravnih enot smo potrdili postavljeno hipotezo. | 
|---|
 | Ključne besede: | tujci, zakon o tujcih, prost pretok oseb in delovne sile, potrdilo o prijavi prebivanja, Evropske direktive, Slovenija, Evropska unija, magistrske naloge | 
|---|
 | Kraj izida: | Kranj | 
|---|
 | Kraj izvedbe: | Kranj | 
|---|
 | Založnik: | [J. Fridl] | 
|---|
 | Leto izida: | 2015 | 
|---|
 | Leto izvedbe: | 2015 | 
|---|
 | Št. strani: | VIII, 205 str. | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-1718  | 
|---|
 | UDK: | 351.756(4-6 EU)(043.2) | 
|---|
 | COBISS.SI-ID: | 1024544865  | 
|---|
 | Opomba: | Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; | 
|---|
 | Datum objave v ReVIS: | 31.08.2017 | 
|---|
 | Število ogledov: | 5893 | 
|---|
 | Število prenosov: | 185 | 
|---|
 | Metapodatki: |      | 
|---|
 | : | Kopiraj citat | 
|---|
 |  |  | | Objavi na: |  | 
|---|
 
    Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
    podrobnosti ali sproži prenos. |