Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Authors:ID Pestotnik, Barbara (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 265$$mn-pestotnik_barbara_24-8-2017-final.pdf (1,70 MB)
MD5: 329B8D27AC0746D5CD3339A0760AE021
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Keywords:strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Pestotnik]
Year of publishing:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-1758 New window
COBISS.SI-ID:513641858 New window
UDC:005:33(043.3)
Publication date in ReVIS:02.09.2017
Views:3939
Downloads:247
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back