Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Avtorji:ID Pestotnik, Barbara (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 265$$mn-pestotnik_barbara_24-8-2017-final.pdf (1,70 MB)
MD5: 329B8D27AC0746D5CD3339A0760AE021
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Ključne besede:strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pestotnik]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-1758 Novo okno
UDK:005:33(043.3)
COBISS.SI-ID:513641858 Novo okno
Datum objave v ReVIS:02.09.2017
Število ogledov:3937
Število prenosov:247
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj