Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga pozitivne naravnanosti, ustrežljivosti, prijaznosti in dobre empatije v prodaji : magistrska naloga
Avtorji:ID Zorec, Tinkara (Avtor)
ID Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Zorec_Tinkara_i2017.pdf (1,89 MB)
MD5: 9AAE1C9FEE8ADE3E17E32CE563E468BC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:prodaja, prodajalci, pozitivno mišljenje, prijaznost, ustrežljivost, empatija, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[T. Fortuna]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:94 f., 2 f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-1858 Novo okno
UDK:658.8:159.942(043.2)
COBISS.SI-ID:513659452 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:14.09.2017
Število ogledov:3322
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj