Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Synergetic approach to teaching foreign languages at undergraduate technical institution
Avtorji:ID Grabar, Ivana (Avtor)
ID Engler, Tihomir (Avtor)
Datoteke:URL http://www.absrc.org/wp-content/uploads/2015/09/ABSRJ2011_vol2_no1_full.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:competences, labor market, synergetic effects, teaching foreign languages, undergraduate education
Št. strani:str. 89-99
Številčenje:Vol. 2, no. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-2245 Novo okno
UDK:33:005
ISSN pri članku:1855-931X
COBISS.SI-ID:513627778 Novo okno
Opomba:Opis vira z dne 8. 8. 2017; Nasl. z nasl. zaslona;
Datum objave v ReVIS:01.02.2018
Število ogledov:2249
Število prenosov:76
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Advances in business related scientific research journal
Založnik:GEA College
ISSN:1855-931X
COBISS.SI-ID:252264704 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-ND 2.5 SI, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 2.5 Slovenija
Povezava:https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.5/si/
Opis:Dovoljuje kopiranje in razširjanje vsebin v kakršnemkoli mediju in obliki v vse namene, tudi komercialne. Primerno morate navesti avtorja, povezavo do licence in označiti spremembe, če so kakšne nastale. To lahko storite na kakršenkoli razumen način, vendar ne na način, ki bi namigoval na to, da dajalec licence podpira vas ali vašo uporabo dela. Če vsebino predelate (remixate), uredite ali na njej gradite, spremenjene vsebine ne smete razširjati. Ne smete uporabiti pravnih določil ali tehničnih ukrepov, ki bi pravno omejili ali onemogočilo druge, da bi storili karkoli, kar licenca dovoli.
Začetek licenciranja:09.11.2017

Nazaj