Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
Avtorji:
Bračun, Nina
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
trženje
,
blagovna znamka
,
trgovska blagovna znamka
,
nakupni dejavniki
,
management znanja
Leto izida:
2017
Založnik:
[N. Bračun]
Izvor:
Celje
UDK:
658.626:339.138(043.2)
COBISS_ID:
15299745
Opomba:
Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
3332
Število prenosov:
185
Datoteke:
RAZ_Bracun_Nina_i2017.pdf
(1,10 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj