Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih : magistrska naloga
Avtorji:ID Bračun, Nina (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Bracun_Nina_i2017.pdf (1,10 MB)
MD5: BFD36F0F7068BF825674A854151CACDC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, nakupni dejavniki, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[N. Bračun]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:IX, 55 str., [3] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-2265 Novo okno
UDK:658.626:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15299745 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:29.11.2017
Število ogledov:4382
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj