Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Strateško upravljanje blagovnih skupin v trgovini na drobno z namenom zagotavljanja profitabilnosti podjetja in zadovoljstva kupca
Avtorji:Pavlič, Alenka (Avtor)
Toroš, Ivan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:blagovne znamke, upravljanje, strategije, trženje, zadovoljstvo kupca, planogram
Leto izida:2016
Založnik:[A. Pavlič]
Izvor:Ljubljana
UDK:005:33(043.3)
COBISS_ID:513548930 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2816
Število prenosov:165
Datoteke:.pdf PavlicAlenka.pdf.pdf (1,83 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj