Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza prodaje selektivnih kozmetičnih blagovnih znamk v času finančne krize
Avtorji:Oblak Lukan, Tajda (Avtor)
Aver, Boštjan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:blagovne znamke, kozmetika, analiza, raziskave
Leto izida:2016
Založnik:[T. Oblak Lukan]
Izvor:Ljubljana
UDK:005:33(043.3)
COBISS_ID:513550210 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2360
Število prenosov:89
Datoteke:.pdf OblakLukanTajda.pdf.pdf (1,59 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj