Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Dejavniki uspešnega tržnega pozicioniranja in vloga komuniciranja pri blagovni znamki s partnerskim (poslovnim) modelom
Avtorji:Krevelj, Matjaž (Avtor)
Pompe, Andrej (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:blagovna znamka, marketing, komuniciranje, tržno pozicioniranje
Leto izida:2016
Založnik:[M. Krevelj]
Izvor:Ljubljana
UDK:005(043.3)
COBISS_ID:513546114 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1976
Število prenosov:136
Datoteke:.pdf KreveljMatjaz.pdf.pdf (2,56 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj