Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Authors:ID Rizvić, Manca Manja (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 596$$Manca_Manja_Rizvic_DIPLOMSKO_DELO.pdf (1,66 MB)
MD5: 206E28C58CFD194964C4F3CE7E58C90A
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Začetki označevanja izdelkov segajo že daleč v preteklost, zato se danes z blagovnimi znamkami srečujemo na vsakem koraku. Omogočajo nam razlikovanje različnih izdelkov med seboj, ustvarjajo preference do posameznega izdelka, razvijajo našo zvestobo znamki ter spodbudijo tudi ponovne nakupe preferiranega izdelka. Potrošnik se ponavadi odloči za nakup tiste znamke, s katero ima najboljše izkušnje, pri tem pa so pomembni njeni kakovost, okus, ugled ter tudi njena vizualna privlačnost. Znamke, po katerih je povpraševanje veliko in je njihova prodaja dobra, se imenujejo močne oziroma ugledne znamke. V diplomskem delu sem se najprej posvetila teoriji o blagovni znamki, ki je pomembna za lažje razumevanje izbrane teme, nato pa predstavila rezultate raziskave. Posebno pozornost sem namenila vplivu znamke na percepcijo okusa, natančneje vplivu kakovostnih elementov znamke na percepcijo kakovosti okusa izdelka. Osredotočila sem se na segment energijskih pijač. Na začetku sem raziskovala, kakšno stališče imajo ljudje do energijskih pijač in na kaj so pozorni pri njihovem nakupu, kasneje pa ugotavljala, ali blagovna znamka vpliva na percepcijo v raziskavo vključenih energijskih pijač, kar daje slutiti, da znamka vpliva na percepcijo tudi v drugih produktnih segmentih.
Keywords:blagovna znamka, zvestoba znamki, močna znamka, energijska pijača, percepcija okusa, percepcija kakovosti
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. M. Rizvić]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-3272 New window
COBISS.SI-ID:513681538 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:29.03.2018
Views:3999
Downloads:289
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back