Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Avtorji:ID Rizvić, Manca Manja (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 596$$Manca_Manja_Rizvic_DIPLOMSKO_DELO.pdf (1,66 MB)
MD5: 206E28C58CFD194964C4F3CE7E58C90A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Začetki označevanja izdelkov segajo že daleč v preteklost, zato se danes z blagovnimi znamkami srečujemo na vsakem koraku. Omogočajo nam razlikovanje različnih izdelkov med seboj, ustvarjajo preference do posameznega izdelka, razvijajo našo zvestobo znamki ter spodbudijo tudi ponovne nakupe preferiranega izdelka. Potrošnik se ponavadi odloči za nakup tiste znamke, s katero ima najboljše izkušnje, pri tem pa so pomembni njeni kakovost, okus, ugled ter tudi njena vizualna privlačnost. Znamke, po katerih je povpraševanje veliko in je njihova prodaja dobra, se imenujejo močne oziroma ugledne znamke. V diplomskem delu sem se najprej posvetila teoriji o blagovni znamki, ki je pomembna za lažje razumevanje izbrane teme, nato pa predstavila rezultate raziskave. Posebno pozornost sem namenila vplivu znamke na percepcijo okusa, natančneje vplivu kakovostnih elementov znamke na percepcijo kakovosti okusa izdelka. Osredotočila sem se na segment energijskih pijač. Na začetku sem raziskovala, kakšno stališče imajo ljudje do energijskih pijač in na kaj so pozorni pri njihovem nakupu, kasneje pa ugotavljala, ali blagovna znamka vpliva na percepcijo v raziskavo vključenih energijskih pijač, kar daje slutiti, da znamka vpliva na percepcijo tudi v drugih produktnih segmentih.
Ključne besede:blagovna znamka, zvestoba znamki, močna znamka, energijska pijača, percepcija okusa, percepcija kakovosti
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. M. Rizvić]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-3272 Novo okno
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:513681538 Novo okno
Datum objave v ReVIS:29.03.2018
Število ogledov:3997
Število prenosov:289
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj