Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Šinkovec, Urša (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Sinkovec_Ursa_i2017.pdf (1,44 MB)
MD5: 2A4549621A24F3F6B044C7C05E1FDEB6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, družabna omrežja, prepoznavnost, blagovna znamka, management znanja, tehnologije managementa znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[U. Šinkovec]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:VIII, 62 str., [4] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-3362 Novo okno
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:15303329 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:11.04.2018
Število ogledov:2961
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj