Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
Avtorji:
Šinkovec, Urša
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
tržno komuniciranje
,
družabna omrežja
,
prepoznavnost
,
blagovna znamka
,
management znanja
,
tehnologije managementa znanja
Leto izida:
2017
Založnik:
[U. Šinkovec]
Izvor:
Celje
UDK:
339.138:004.738.5(043.2)
COBISS_ID:
15303329
Opomba:
Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
2039
Število prenosov:
155
Datoteke:
RAZ_Sinkovec_Ursa_i2017.pdf
(1,44 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj