Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
Avtorji:Šinkovec, Urša (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:tržno komuniciranje, družabna omrežja, prepoznavnost, blagovna znamka, management znanja, tehnologije managementa znanja
Leto izida:2017
Založnik:[U. Šinkovec]
Izvor:Celje
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS_ID:15303329 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:2453
Število prenosov:181
Datoteke:.pdf RAZ_Sinkovec_Ursa_i2017.pdf (1,44 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj