Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X : magistrska naloga
Avtorji:ID Vodišek, Ksenija (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Vodisek_Ksenija_i2017.pdf (1,22 MB)
MD5: 1CDA29748C88CFF7A5BCDFBFB1C4BE80
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:zadovoljstvo potrošnikov, prehrambni izdelki, blagovna znamka, nakupni proces odločanja, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Vodišek]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:VIII, 61 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-3369 Novo okno
UDK:658.626:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15305121 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:11.04.2018
Število ogledov:2501
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kako s tržnim pristopom približati nepoznano blagovno znamko potrošnikom - primer tekstilne industrije


Nazaj