Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
Avtorji:Vodišek, Ksenija (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:zadovoljstvo potrošnikov, prehrambni izdelki, blagovna znamka, nakupni proces odločanja, management znanja
Leto izida:2017
Založnik:[K. Vodišek]
Izvor:Celje
UDK:658.626:339.138(043.2)
COBISS_ID:15305121 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:2073
Število prenosov:133
Datoteke:.pdf RAZ_Vodisek_Ksenija_i2017.pdf (1,22 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kako s tržnim pristopom približati nepoznano blagovno znamko potrošnikom - primer tekstilne industrije


Nazaj