Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Prepoznavnost blagovne znamke trgovskega podjetja Mercator d. d. in njen vpliv na nakupno odločitev kupcev : diplomsko delo
Avtorji:ID Perko, Katja (Avtor)
ID Jagodič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Perko_Katja_i2018.pdf (1001,24 KB)
MD5: A8D981034627759D90B0EA76C1FE64D2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, nakupno odločanje, zadovoljevanje potreb, blagovna znamka Mercator, analiza blagovne znamke
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Perko]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VIII, 44 str., [3] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-3382 Novo okno
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:15339681 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga visokošolskega študijskega programa 1. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:24.04.2018
Število ogledov:3257
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj