Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev : magistrska naloga
Avtorji:ID Žerak, Sanja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Zerak_Sanja_i2018.pdf (1,28 MB)
MD5: 826C2FFC350B8EF99379EF14019826E6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:bančne storitve, Delavska hranilnica d.d., kakovost storitev, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, uporabniki
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Žerak]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:IX, 65 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-3389 Novo okno
UDK:336.71:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15342753 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:24.04.2018
Število ogledov:4273
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj