Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
Avtorji:Žerak, Sanja (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:bančne storitve, Delavska hranilnica d.d., kakovost storitev, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, uporabniki
Leto izida:2018
Založnik:[S. Žerak]
Izvor:Celje
UDK:336.71:339.138(043.2)
COBISS_ID:15342753 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:1114
Število prenosov:124
Datoteke:.pdf RAZ_Zerak_Sanja_i2018.pdf (1,28 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj