Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv nevromarketinških prijemov pri nakupu pametnega telefona
Avtorji:Dolenc, Mark (Avtor)
Vidic, Franci (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:blagovna znamka, nevromarketing, vedenje potrošnikov, motivacija
Leto izida:2014
Založnik:[M. Dolenc]
Izvor:Ljubljana
UDK:005(043.3)
COBISS_ID:513292930 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2245
Število prenosov:121
Datoteke:.pdf DolencMark.pdf.pdf (1,14 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj