Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Pomen organizacijskega komuniciranja na analizi primera upravne enote Ljutomer
Avtorji:Ivanuša, Romana (Avtor)
Ferk, Petra (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDŠ - Nova Univerza - Fakulteta za državne in evropske študije
Opis:Vsaka organizacija je ustanovljena z določenim poslanstvom in usmerjena v doseganje določenih ciljev. Upravna enota Ljutomer(v nadaljevanju UE Ljutomer)je organ državne uprave, katere poslanstvo je izvajanje upravnih nalog za državljane, njen cilj pa so pravilne in zakonite upravne storitve.Za dosego svojih ciljev je vzpostavila sistem notranjega komuniciranja, s pomočjo katerega obvladuje notranjo komunikacijo v smislu prenosa različnih informacij, tako na vertikalni kot horizontalni ravni.Z zaposlenimi vodstvo komunicira na različne načine, bodisi preko elektronske pošte, osebno, preko oglasne deske, zbora delavcev in oddelčnih sestankov. Komunikacija med zaposlenimi poteka ob vsakodnevnem delu ter formalnih in neformalnih srečanjih, kjer izmenjujejo svoja mnenja, osebne izkušnje in ohranjajo dober medosebni odnos, ki je eden izmed pogojev za njihovo zadovoljstvo, kot tudi za izvedbo poslanstva in doseganje ciljev organizacije. Rezultati raziskave, ki je bila izvedena na UE Ljutomer so pokazali, da je vzpostavljen sistem komuniciranja v UE Ljutomer, tako na horizontalni,kot tudi vertikalni ravni dober. Zaposleni imajo dovolj znanja za opravljanje dodatnih nalog v primeru nadomeščanj sodelavcev ob njihovih napovedanih ali nenapovedanih odsotnostih, vendar pa že večkrat posodobljen in spremenjen sistem nadomeščanja ni ustrezen. Za reševanje problema napovedanih in nenapovedanih odsotnosti je UE Ljutomer že leta 2002 vzpostavila poseben sistem "matrike menjav" kot vnaprej dogovorjen način izvajanja upravnih nalog v primeru napovedanih ali nenapovedanih odsotnosti. V začetku uvedbe sistema"matrike menjav" je organizacija nadomeščanj potekala zelo dobro.Težave so se pojavile, ko se je število zaposlenih, ob enakem ali celo povečanem številu upravnih nalog, začelo zmanjševati.Zmanjševanje števila zaposlenih je bila posledica ukrepa vlade, s katerim je zaposlovanje v državni upravi omejeno,če ne celo ustavljeno. Zaposleni na UE Ljutomer morajo tako za doseganje ciljev organizacije opravljati več različnih upravnih nalog in imeti znanje za opravljanje vsaj dveh delovnih mest.
Ključne besede:komuniciranje, matrika menjav, proces komuniciranja, organizacijsko komuniciranje
Leto izida:2018
Založnik:[R. Ivanuša]
Izvor:Kranj
UDK:005.57(497.4)(043.2)
COBISS_ID:2053160374 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija;
Število ogledov:2728
Število prenosov:221
Datoteke:.pdf RAZ_Ivanusa_Romana_i2018.pdf (2,37 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj