Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen organizacijskega komuniciranja na analizi primera upravne enote Ljutomer : diplomsko delo
Avtorji:ID Ivanuša, Romana (Avtor)
ID Ferk, Petra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Ivanusa_Romana_i2018.pdf (2,37 MB)
MD5: 177500FBA069D6794C6AC09947410358
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDŠ - Nova Univerza - Fakulteta za državne in evropske študije
Opis:Vsaka organizacija je ustanovljena z določenim poslanstvom in usmerjena v doseganje določenih ciljev. Upravna enota Ljutomer(v nadaljevanju UE Ljutomer)je organ državne uprave, katere poslanstvo je izvajanje upravnih nalog za državljane, njen cilj pa so pravilne in zakonite upravne storitve.Za dosego svojih ciljev je vzpostavila sistem notranjega komuniciranja, s pomočjo katerega obvladuje notranjo komunikacijo v smislu prenosa različnih informacij, tako na vertikalni kot horizontalni ravni.Z zaposlenimi vodstvo komunicira na različne načine, bodisi preko elektronske pošte, osebno, preko oglasne deske, zbora delavcev in oddelčnih sestankov. Komunikacija med zaposlenimi poteka ob vsakodnevnem delu ter formalnih in neformalnih srečanjih, kjer izmenjujejo svoja mnenja, osebne izkušnje in ohranjajo dober medosebni odnos, ki je eden izmed pogojev za njihovo zadovoljstvo, kot tudi za izvedbo poslanstva in doseganje ciljev organizacije. Rezultati raziskave, ki je bila izvedena na UE Ljutomer so pokazali, da je vzpostavljen sistem komuniciranja v UE Ljutomer, tako na horizontalni,kot tudi vertikalni ravni dober. Zaposleni imajo dovolj znanja za opravljanje dodatnih nalog v primeru nadomeščanj sodelavcev ob njihovih napovedanih ali nenapovedanih odsotnostih, vendar pa že večkrat posodobljen in spremenjen sistem nadomeščanja ni ustrezen. Za reševanje problema napovedanih in nenapovedanih odsotnosti je UE Ljutomer že leta 2002 vzpostavila poseben sistem "matrike menjav" kot vnaprej dogovorjen način izvajanja upravnih nalog v primeru napovedanih ali nenapovedanih odsotnosti. V začetku uvedbe sistema"matrike menjav" je organizacija nadomeščanj potekala zelo dobro.Težave so se pojavile, ko se je število zaposlenih, ob enakem ali celo povečanem številu upravnih nalog, začelo zmanjševati.Zmanjševanje števila zaposlenih je bila posledica ukrepa vlade, s katerim je zaposlovanje v državni upravi omejeno,če ne celo ustavljeno. Zaposleni na UE Ljutomer morajo tako za doseganje ciljev organizacije opravljati več različnih upravnih nalog in imeti znanje za opravljanje vsaj dveh delovnih mest.
Ključne besede:komuniciranje, matrika menjav, proces komuniciranja, organizacijsko komuniciranje
Kraj izida:Kranj
Kraj izvedbe:Kranj
Založnik:[R. Ivanuša]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:[VI], 70 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-4303 Novo okno
UDK:005.57(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:2053160374 Novo okno
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija;
Datum objave v ReVIS:26.07.2018
Število ogledov:3363
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Opis:Every organization is established with a specific mission and is geared towards achieving certaing goals. The Ljutomer Administrative Unit (herein after UE Ljutomer) is a state administration body whose task is to carry out administrative tasks for the countries citizens, and its goal is to regulate lawful administrative services. In order to achieve its goals, it has established an internal communication system, through which it manages internal the internal communication in terms of transferring various information, both on the vertical and horizontal level. The management communicates with employees in various ways, either with e-mail, personally, through the notice board, the workers assembly or departmental meetings. Communication between employees takes place in everyday work and at formal and informal meetings throughout the day where they exchange their opinions, personal experiences and maintain a good interpersonal relationship, which is one of the conditions of their satisfaction, as well as for carrying out the mission and achieving the goals of the organization. The results of the research carried out at UE Ljutomer showed, that a system of communication at UE Ljutomer is good both on the horizontal and vertical levels. Employees have sufficient knowledge to carry out additional tasks in the case of employee substitutes in the event of their announced or unannounced absences, but the updated and changed substitutions system is not appropriate. In 2002 in order to solve the problem of announced and unannounced absences, UE Ljutomer established a special system of "substitution matrices" as a pre-arranged method of carrying out administrative tasks in case of announced or unannounced absences. At the beginning of the introduction of the "substitution matrice" system, the organization of substitutions was very good. The problems arose when the number of employees began to decrease, with the same or even increased number of administrative tasks. The reduction in the number of employees was the resulf of a government measure that limited employment in the state administration, if not even stop it completely. In order to achieve the goals of the organization, employees of UE Ljutomer must perform several different administrative tasks and have the knowledge to carry out at least two work stations.


Nazaj