Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja nepremičnin na nakup le-teh s strani mladostnikov : magistrsko delo
Avtorji:ID Dugon, Katja (Avtor)
ID Aver, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Dugon_Katja_i2013.pdf (1,67 MB)
MD5: 74D765143B3AFDBA3A0B8EC93546FF6C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, oglaševalski mediji, nelojalno oglaševanje, zakonska regulativa in samoregulativa, oglaševalski kodeks, nepremičninska agencija
Kraj izida:Nova Gorica
Kraj izvedbe:Nova Gorica
Založnik:[K. Dugon]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:110 f., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4616 Novo okno
UDK:339.13(043)
COBISS.SI-ID:1024547441 Novo okno
Datum objave v ReVIS:07.08.2018
Število ogledov:2312
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj