Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza projekta Center vseživljenjskega učenja Dolenjska : magistrska naloga
Avtorji:ID Benčina, Blanka (Avtor)
ID Povh, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2012_Blanka_Bencina.pdf (1,73 MB)
MD5: D758ED67FB43399E2504600CD64D7742
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Magistrska naloga govori o pomenu vseživljenjskega učenja v Sloveniji in Evropski uniji. V empiričnem delu je predstavljena raziskava projekta Centra vseživljenjskega učenja Dolenjske, ki vsebuje natančen vsebinski in finančni pregled za prvi dve leti njegovega izvajanja. Vsebinska analiza se usmerja v primerjavo načrtovanih in doseženih fizičnih kazalnikov po projektnih aktivnostih. Finančna analiza pa preučuje porabo finančnih sredstev v skladu z odobrenim finančnim načrtom po projektnih partnerjih in vrstah stroškov. Cilj raziskave je ugotoviti, ali so projektne aktivnosti izvedene skladno z določenim vsebinskim in finančnim načrtom ter ali je projekt na pravi poti, da se uspešno zaključi v načrtovanem roku.
Ključne besede:vseživljensko izobraževanje, strategija, Evropski socialni sklad, evalvacija projekta
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[B. Benčina]
Leto izida:2010
Leto izvedbe:2010
Št. strani:70 str., [18] f. pril
PID:20.500.12556/ReVIS-4651 Novo okno
UDK:374.72
COBISS.SI-ID:1024218177 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : magistrskega študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:08.08.2018
Število ogledov:3707
Število prenosov:159
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:This master's thesis describes the importance of lifelong learning in Slovenia and the European Union. The empirical part of the thesis consists of a research with detailed thematic and financial overview of the Dolenjska Centre for Lifelong Learning within the first two years of its duration. The thematic overview concentrates on the comparison between planned and achieved physical indicators per project activity. In conclusion, the financial analysis examines the use of funds in accordance with the approved financial plan set out by project partner and type of costs. The research has the aim of establishing whether the project activities are in accordance with the specified content and financial plan, as well as whether the project is on the right track to end successfully within the scheduled period.
Ključne besede:Lifelong learning, Lifelong learning strategy, European Social Fund, project evaluation


Nazaj