Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Informacijski sistem za digitalno multimedijsko oglaševanje v igralništvu : diplomska naloga
Avtorji:ID Hadžić, Miroslav (Avtor)
ID Mertik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Rodič, Blaž (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_2012_Miroslav_Hadzic.pdf (3,56 MB)
MD5: 9E576BCEF885F81CAB9CF22BFACAAFE6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V nalogi je opisan življenjski cikel sistema za digitalno oglaševanje v podjetju Hit, d. d., iz Nove Gorice. Sistem omogoča predvajanje oglasnih vsebin z visoko ločljivostjo na 60 prikazovalnikih različnih tipov (LCD, plazma in videoprojektorji). Vsebine lahko centralno oblikujemo, jih prenesemo v strežnik in z njimi upravljamo. Sistem bi lahko bil postavljen v katerem koli podjetju, kjer je oglaševanje v poslovnih prostorih pomembno za njihove stranke. Dandanes se z digitalnim oglaševanjem v različnih oblikah srečujemo že marsikje: v trgovinah, trgovskih centrih, restavracijah, športnih objektih, igralnicah, izobraževalnih ustanovah itd.
Ključne besede:digitalno oglaševanje, oblikovanje vsebin, upravljanje vsebin, predvajanje vsebin, predvajalnik, prikazovalnik, Jackpot, Progressive
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[M. Hadžić]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:49 str., [23] f. str.
PID:20.500.12556/ReVIS-4677 Novo okno
UDK:659.2:004.9:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1024442689 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:08.08.2018
Število ogledov:3131
Število prenosov:136
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In diploma is described development life cycle of digital signage information system in Hit d.d. Nova Gorica. System manages advertising and information content for over 60 high resolution monitors (including LCD monitors, plasma and LCD projectors). Content is designed and then published to server using program for content publishing. Web application on content server is used to manage content played on players in network. Similar system can be used in any activity which include in store marketing or advertising. As emerging new media digital signage can be used in common places as stores, shopping malls, restaurants, stadiums, casinos, schools etc..
Ključne besede:digital signage, player, designer, content manager, Jackpot, Progressive


Nazaj