Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Interaktivno učenje in urjenje z multimedijskimi sistemi : magistrska naloga
Avtorji:ID Jambrošić, Andi (Avtor)
ID Rodič, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2012_Andi_Jambrosic.pdf.pdf (7,49 MB)
MD5: BF7B68405867260CD49D879D4A7EEA32
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Sodobno izobraževanje zahteva uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu kot posredno sredstvo za razvoj informacijske družbe. Osnovne šole v Sloveniji sledijo najnovejšim trendom e-izobraževanja, kar se v zadnjih letih kaže v obliki uvajanja izobraževanja na daljavo in ima obliko uporabe spletnih učilnic, napolnjenih z multimedijskimi vsebinami. V nalogi bo razložena razlika med e-izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo ter pokazan potek nastajanja le-tega. Prikazano bo, kako lahko osnovne šole ob pomoči E-šolstva na enostaven način vzpostavijo kvalitetno virtualno učno okolje. V empiričnem delu bo s pomočjo statističnih analiz s podatki, ki so pridobljeni s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, preverjena učinkovitost uporabe spletnih učilnic v pedagoškem procesu na osnovnih šolah. Rezultati potrjujejo dobro učinkovitost spletnih učilnic, ki posredno pripeljejo do povečanja uspeha učencev.
Ključne besede:e-izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedijski sistemi, interaktivno učenje, spletne učilnice, Moodle
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Jambrošić]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:78 str., [29] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4682 Novo okno
UDK:004.032.6:37(043.2)
COBISS.SI-ID:1024430401 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:08.08.2018
Število ogledov:3980
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Modern education requires the use of ICT in the teaching process as an indirect means of developing the information society. Elementary schools in Slovenia follow the latest trends in e-learning, which is reflected in recent years in the form of introducing distant education and has the form of online classrooms filled with multimedia content. We have explained the difference between e-learning and distant education and shown its formation and shown how the elementary school with the assistance of the “E-šolstvo” project can establish a quality virtual learning environment in a simple way. The empirical part of the work reviews the effectiveness of online classrooms in the teaching process in primary schools with the help of statistical data analysis that we have acquired through a web questionnaire. The results confirm good effectiveness of online classrooms, which indirectly leads to an increase in student performance.
Ključne besede:e-learning, distant education, multimedia systems, interactive learning, online classroom, Moodle


Nazaj