Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Embalaža in njen pomen za prodajo izdelka v farmacevtskem podjetju : diplomska naloga
Avtorji:ID Murn, Tanja (Avtor)
ID Kocjančič, Jože (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2014_Tanja_Murn.pdf (910,51 KB)
MD5: 47F9CC8F18BF68B96711DFD52BBF5157
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Podjetja je potrebno spodbujati, da čim več pozornosti namenijo embalaži. Sama embalaža je izredno pomembna, saj pomaga prodajati določen izdelek. Prav dizajn in videz pomembno vplivata na kupce in odločata pri nakupnih odločitvah. Embalaži lahko rečemo tudi, da je tržni nosilec komunikacij med podjetjem in kupcem. Njena glavna naloga je ustvarjanje zaupanja. Tisti prvi stik z določenim izdelkom nam ustvarja različne poglede, na osnovi katerih se odločamo za nakup izdelka. Vsak potrošnik si o določenem izdelku stvari svojo podobo. Ta podoba ne izhaja samo iz izdelka, temveč tudi iz podjetja, v katerem nastaja. Vsako podjetje, če želi biti uspešno, mora v prvi fazi zagotoviti lep, privlačen, zanimiv dizajn. Da vse to dosežeš, je potrebno nenehno slediti konkurenci, trgu in upoštevati potrebne zakonodaje. Za doseganje vseh teh ciljev se je podjetje Krka, d. d., Novo mesto, odločilo, da zamenja dizajn. Ob menjavi dizajna je podjetje zamenjalo tudi obliko in gibanje navodila. Ravno na osnovi tega je podjetju uspelo prihraniti stroške.
Ključne besede:embalaža, dizajn, navodilo, zgibanje, konstrukcija, gramatura, format
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[T. Murn]
Leto izida:2014
Leto izvedbe:2014
Št. strani:65 str., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4704 Novo okno
UDK:658.788.4(043.2):661.12
COBISS.SI-ID:2048307987 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:10.08.2018
Število ogledov:3068
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Companies should be encouraged to pay more attention to packaging. Packaging is very important, because it sells a product. Design and appearance have a significant impact on buyers and are decisive when it comes to purchasing decisions. Packaging is the link between a company and its customers. Its main task is to build trust. Our first contact with a certain product plays a major part in our decision on whether to purchase it. Each consumer creates his/her own image of a certain product, based not only on the product itself, but on the company it is produced in as well. A company that wants to be successful must first create a good, attractive and interesting design. It must constantly follow its competition and the market, while also taking into account the necessary legislation. To achieve all of this the company Krka, d. d., Novo mesto has decided to change its design. It also changed the shape and folding of instructions, which led to a lowering of costs.
Ključne besede:packaging, design, instructions, folding, construction, grammage, format


Nazaj