Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Izboljšanje kakovosti poslovanja s pomočjo prevzemnega vzorčenja : diplomska naloga
Avtorji:ID Hajnšek, Aleš (Avtor)
ID Bukovec, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2013_Ales_Hajnsek.pdf (1,36 MB)
MD5: 6308F17EC5211A6CCE7E903C6A67E30B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V poslovnih organizacijah je ključnega pomena stalno izboljševanje poslovnih procesov, spremljanje in vpeljava mednarodnih standardov kakovosti, če želijo biti uspešna. Uspešna podjetja uporabljajo procesni pristop, ki je skupaj s stalnimi izboljšavami sestavni del celovitega obvladovanja kakovosti. Procese vzorčenja je možno izboljšati tudi s pomočjo uvedbe standarda kakovosti ANSI/ASQ Z1.4, katerega namen ni samo pridobitev certifikata skladnosti, ampak tudi statistično podprto pridobivanje podatkov, nadzor in analiza stanja kakovosti proizvodnega procesa, kar pripomore k stalnemu izboljševanju kakovosti. Njegova uspešna presoja poveča ugled podjetja, kar pozitivno vpliva na poslovanje.
Ključne besede:prevzemno vzorčenje, standard, kakovost procesov, stalno izboljševanje, poslovna uspešnost
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Hajnšek]
Leto izida:2013
Leto izvedbe:2013
Št. strani:84 str., [5] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4719 Novo okno
UDK:005.642.6:658.5(043.2)
COBISS.SI-ID:2048239123 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:10.08.2018
Število ogledov:3260
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:acceptance sampling, standard, process quality, continuous improvement, business success


Nazaj