Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Informacijska podpora managementu znanja : magistrska naloga
Avtorji:ID Matešić, Danijela (Avtor)
ID Damij, Nadja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Matesic_Danijela_2015.pdf (1,21 MB)
MD5: E3434FAA3BAEA0B1F80BECAC12E63271
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Management znanja je pomemben dejavnik pri konkurenčnosti organizacije. Organizacije morajo omogočiti zaposlenim dostop do informacij in podatkov, ki jih v določenem trenutku potrebujejo. Z izjemno hitrim razvojem informacijsko-komunikacijskih tehnologij se razvijajo tudi nova informacijska orodja, ki podpirajo management znanja. Od organizacije je odvisno, na kakšen način bodo to podporo izkoristile ter katera orodja bodo pri tem uporabljale. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kakšno je stanje v najuspešnejših slovenskih organizacijah na področju managementa znanja in ali organizacije podpirajo razvoj in pridobivanje novega znanja pri zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali uporabljajo orodja informacijsko-komunikacijske tehnologije, namenjena podpori managementu znanja. Ugotavljali smo tudi, kakšno je stanje v vzgojno-izobraževalnih ustanovah in koliko časa namenijo izobraževanju in usposabljanju lastnih kadrov.
Ključne besede:znanje, management znanja, učeča se organizacija, informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijsko-komunikacijska podpora managementu znanja, sistemi za podporo managementu znanja
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[D. Matešić]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:71 str., [5] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4900 Novo okno
UDK:004:005:001.101(043.2)
COBISS.SI-ID:2048344083 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:20.08.2018
Število ogledov:3528
Število prenosov:164
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Knowledge management is a very important factor in competitiveness of an organization. Organizations must allow their employees access to information and data they need at a specific moment. An extremely fast development of information and communication technologies (ICT) causes development of new information tools that support knowledge management. It is up to the organization whether to take advantage of this support and what tools to use. The master's thesis tries to find the answers to the following questions: what is the state in most successful Slovenian organizations in the field of knowledge management and do organizations support the development and acquisition of new knowledge among employees. Furthermore, we wanted to find out whether organizations use ICT tools that are meant for knowledge management support and how much time is dedicated to education and training in educations institutions.
Ključne besede:knowledge, knowledge management, learning organization, information and communication technologies, knowledge management IC support, knowledge management support systems


Nazaj