Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Spletno oglaševanje podjetja Castle storitve d.o.o. : diplomska naloga
Avtorji:ID Konček, Tina (Avtor)
ID Damij, Nadja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Koncek_Tina_i2015.pdf (1,50 MB)
MD5: 0AD3F361B9EC30431ABF49B851CA673F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Hiter razvoj interneta je med drugim povzročil tudi korenite spremembe v oglaševanju. Poleg klasičnih oblik oglaševanja so se pojavile nove, tako imenovane »moderne« oblike oglaševanja, saj se je oglaševanje iz tiskanih, radijskih in video oglasov preselilo na spletno oglaševanje. Od pojava prvega spletnega oglaševanja pa do danes se je razvilo več vrst oglaševanja na spletu, med njimi tudi oglaševanje preko lastnih spletnih strani. Pojavil se je celo rek »Če nisi na spletu, ne obstajaš.«, kar pomeni, da na uspešno poslovanje podjetja vpliva tudi dostopnost na svetovnem spletu ter seveda tudi način, kako se podjetje na spletu predstavi. Splet pa podjetju poleg predstavitve podjetja in storitev omogoča tudi direktno interakcijo z uporabniki, kar naredi oglaševanje na spletu veliko bolj uporabno. Tudi podjetje Castle storitve d.o.o. se je odločilo za ta korak, za katerega je med pisanjem diplomske naloge nastajala spletna stran. Tako je rezultat diplomske naloge delujoča spletna stran podjetja.
Ključne besede:splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, spletne strani, razvoj spletne strani
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[T. Konček]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:59 str., [7] f. pril
PID:20.500.12556/ReVIS-4929 Novo okno
UDK:004.738.5:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:2048357907 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:21.08.2018
Število ogledov:3958
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Fast development of internet among all caused radical changes in advertising. Beside classical options of advertising appeared new one, so called “modern” ways of advertising. From first appearing until today has developed several types of web advertising, including by own websites. It is known even saying, “If you don’t exist on internet, you don’t exist at all”. In this case, we can conclude that on success of company effects also availability and the way of representation of company on wide web. Website of company offers to visitor representation of company and direct interaction, which makes web advertising even more attractive and useful. It is the same with company Castle storitve d.o.o. The result of my theses is functioning website of company Castle storitve d.o.o.
Ključne besede:web, advertising, web advertising, websites, development websites


Nazaj