Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Mnenja uporabnikov o marketingu podjetij na Facebooku : diplomska naloga
Avtorji:ID Jurman, Tina (Avtor)
ID Damij, Nadja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Jurman_Tina_i2015.pdf (1,15 MB)
MD5: 324DB59DB49CD0573DF46E1E750B662E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Danes se morajo podjetja zelo potruditi pri oglaševanju, saj je zaradi velike konkurence prav od tega odvisna količina njihove prodaje. Možnosti za oglaševanje je vse več, ker pa smo ljudje postali tesno povezano s tehnologijo ter nas velika večina doma poseduje računalnik in internet, veliko prednost za podjetja predstavlja možnost, da se oglašujejo tudi tam. Z nastankom različnih socialnih omrežij smo ugotovili, da se podjetja lahko z njimi lažje in ugodneje oglašujejo. Osredotočili smo se na socialno omrežje Facebook, kjer lahko z ustanovitvijo profila ali strani popolnoma zastonj ustvariš stran svojega podjetja in tam pozivaš uporabnike oziroma potencialne kupce k ogledu svojih izdelkov ali ponudbe. V nadaljevanju bo predstavljeno, kako se oglaševati s pomočjo profila ali strani na Facebooku, kakšna je možnost plačljivega oglaševanja na tem omrežju in na kaj moramo biti pozorni pri oglaševanju. V raziskavi bodo predstavljeni rezultati izvedene ankete o mnenju uporabnikov Facebooka glede oglaševanja podjetij na omenjenem socialnem omrežju.
Ključne besede:Facebook, oglaševanje, socialno omrežje, uporabniki, podjetje na Facebooku, anketa
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[T. Jurman]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:51 str., [4] f. pril
PID:20.500.12556/ReVIS-4930 Novo okno
UDK:004.738.5:659.1:316.472.4Facebook(043.2)
COBISS.SI-ID:2048358419 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:21.08.2018
Število ogledov:2932
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Today companies must put a lot of effort into advertising due to heavy competition in market and this can affect the quantity of their sales. Prospects for marketing is growing and because people become closely linked to technology and the majority of us have computers and Internet conections at home, this represent an opportunity to advertise on Internet as well. With the emergence of social networks, advertising their products for companies became easier and more economical. We have focused on the social network Facebook, where you can set up your profile page or create free Facebook page for your company, where you can invite customers or potential customers to view your products or offers. In my research, it will be presented, how to advertise using Facebook profile or Facebook page, what are the possibilitys of advertising on this social network and about what we have to be very careful. The study will present the surveys results of opinions that Facebook users have about using this social network for advertising.
Ključne besede:Facebook, advertising, social network, users, companies on Facebook, survey


Nazaj