Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si : diplomska naloga
Avtorji:ID Brilej, Daša (Avtor)
ID Boshkoska, Biljana Mileva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Lajkovič, Josipa (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Brilej_Dasa_i2017.pdf (5,05 MB)
MD5: 138959AAAA1396915ED472211B7CAA64
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto.
Ključne besede:celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[D. Brilej]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:XVII, 98 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-5027 Novo okno
UDK:004.774.6:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:2048455699 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:24.08.2018
Število ogledov:4884
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:A corporate identity presents the visual part of the company. It is composed of several elements. In our thesis, we researched elemenst for the company NajZame.si, which will be presented on the market. Symbol, logo, slogan, colors, typography etc. are a part of corporate identity. Thesis has three chapters. In the first theoretical chapter we wrote about purpose of corporate identity and we explained basic elements. Practical part is divided in two chapters. In the first one, we explained all elements of theoretical part on an example of company NajZame.si. We described the course of making corporate identity and explained why we used those elements which present corporate identity of the company NajZame.si. Second, practical part of the thesis is analysis of survey, which helped us find out how recognizable among buyers the corporate identity of the company NajZame.si is. Every company needs basic communication resources and for this purpose we designed a business card, a correspondence paper and an envelope.
Ključne besede:corporate identity, programming websites, logo, graphic design, Worldpress


Nazaj