Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Digitalna pismenost in bralno-učne navade osnovnošolcev
Authors:Gošnik, Gregor (Author)
Erman, Nuša (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:V raziskavi smo proučevali korelacijo med nivojem digitalne pismenosti in bralno učnimi navadami osnovnošolcev na podeželskih šolah Podravske statistične regije v Sloveniji. Predstavili smo teoretično podlago in modele za merjenje digitalne in bralne pismenosti. Na osnovi teoretičnega modela digitalne pismenosti DCA ter modela mednarodne raziskave bralne pismenosti PISA smo pripravili vprašalnik, ki so ga osnovnošolci reševali. Ugotovili smo, da imajo osnovnošolci z višjimi rezultati na področju digitalne pismenosti statistično značilno bolj razvite bralne navade in bolj pogosto berejo tiskane medije kot njihovi vrstniki. Ugotovili smo tudi, da bolj digitalno pismeni osnovnošolci pogosteje uporabljajo splet kot glavni vir informacij in tudi bolj preverjajo zanesljivost informacij, pridobljenih s spleta. Statistično značilen vpliv nivoja digitalne pismenosti na uporabo učinkovitejših učnih navad pa smo samo delno potrdili.
Keywords:digitalna pismenost, okvir DCA, bralna pismenost, učne strategije, osnovna šola
Year of publishing:2018
Publisher:[G. Gošnik]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:2048531731 Link is opened in a new window
UDC:004:028.5:373.3(043.2)
Note:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Views:3232
Downloads:249
Files:.pdf MAG_Gosnik_Gregor_i2018.pdf (1,44 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back