Title: | Digitalna pismenost in bralno-učne navade osnovnošolcev |
---|
Authors: | Gošnik, Gregor (Author) Erman, Nuša (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Tipology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto |
---|
Abstract: | V raziskavi smo proučevali korelacijo med nivojem digitalne pismenosti in bralno učnimi navadami osnovnošolcev na podeželskih šolah Podravske statistične regije v Sloveniji. Predstavili smo teoretično podlago in modele za merjenje digitalne in bralne pismenosti. Na osnovi teoretičnega modela digitalne pismenosti DCA ter modela mednarodne raziskave bralne pismenosti PISA smo pripravili vprašalnik, ki so ga osnovnošolci reševali. Ugotovili smo, da imajo osnovnošolci z višjimi rezultati na področju digitalne pismenosti statistično značilno bolj razvite bralne navade in bolj pogosto berejo tiskane medije kot njihovi vrstniki. Ugotovili smo tudi, da bolj digitalno pismeni osnovnošolci pogosteje uporabljajo splet kot glavni vir informacij in tudi bolj preverjajo zanesljivost informacij, pridobljenih s spleta. Statistično značilen vpliv nivoja digitalne pismenosti na uporabo učinkovitejših učnih navad pa smo samo delno potrdili. |
---|
Keywords: | digitalna pismenost, okvir DCA, bralna pismenost, učne strategije, osnovna šola |
---|
Year of publishing: | 2018 |
---|
Publisher: | [G. Gošnik] |
---|
Source: | Novo mesto |
---|
COBISS_ID: | 2048531731 |
---|
UDC: | 004:028.5:373.3(043.2) |
---|
Note: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
---|
Views: | 3232 |
---|
Downloads: | 249 |
---|
Files: | MAG_Gosnik_Gregor_i2018.pdf (1,44 MB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |