Naslov: | Digitalna pismenost in bralno-učne navade osnovnošolcev |
---|
Avtorji: | Gošnik, Gregor (Avtor) Erman, Nuša (Mentor) Več o soavtorju... |
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
---|
Opis: | V raziskavi smo proučevali korelacijo med nivojem digitalne pismenosti in bralno učnimi navadami osnovnošolcev na podeželskih šolah Podravske statistične regije v Sloveniji. Predstavili smo teoretično podlago in modele za merjenje digitalne in bralne pismenosti. Na osnovi teoretičnega modela digitalne pismenosti DCA ter modela mednarodne raziskave bralne pismenosti PISA smo pripravili vprašalnik, ki so ga osnovnošolci reševali. Ugotovili smo, da imajo osnovnošolci z višjimi rezultati na področju digitalne pismenosti statistično značilno bolj razvite bralne navade in bolj pogosto berejo tiskane medije kot njihovi vrstniki. Ugotovili smo tudi, da bolj digitalno pismeni osnovnošolci pogosteje uporabljajo splet kot glavni vir informacij in tudi bolj preverjajo zanesljivost informacij, pridobljenih s spleta. Statistično značilen vpliv nivoja digitalne pismenosti na uporabo učinkovitejših učnih navad pa smo samo delno potrdili. |
---|
Ključne besede: | digitalna pismenost, okvir DCA, bralna pismenost, učne strategije, osnovna šola |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
Založnik: | [G. Gošnik] |
---|
Izvor: | Novo mesto |
---|
UDK: | 004:028.5:373.3(043.2) |
---|
COBISS_ID: | 2048531731 |
---|
Opomba: | Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
---|
Število ogledov: | 3229 |
---|
Število prenosov: | 249 |
---|
Datoteke: | MAG_Gosnik_Gregor_i2018.pdf (1,44 MB)
|
---|
| Metapodatki: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |