Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Oglaševanje na socialnih omrežjih in pomen uporabe socialnih omrežij v Občinski upravi Novo mesto : diplomska naloga
Avtorji:ID Saje, Jožica (Avtor)
ID Maksuti, Alem (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Saje_Jozica_i2017.pdf (1,09 MB)
MD5: 5EEE8E4D87704F77518832B34D875BD3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Oglaševanje je pomembna sestavina današnje družbe, ki se vse bolj izvaja na socialnih omrežjih. To za marsikatero organizacijo predstavlja hiter in preprost način za oglaševanje svojega izdelka ali storitve, obenem pa prihrani veliko časa in denarja. Vse bolj oglaševanje na socialnih omrežjih uporabljajo tudi javne uprave, med njimi tudi občine. Ena izmed njih je tudi Občina Novo mesto. Uvedba uporabe socialnih omrežij v njihov način poslovanja jim je prinesla številne ugodnosti na področju boljšega informiranja, bogatejše vizualne predstavitve dogodkov. Poudarek, ki se dandanes nameni uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v naši družbi, je pripomogel tudi k boljši optimizaciji občin, da so se odločile uporabljati socialna omrežja. Namen seminarske naloge je proučiti že obstoječo literaturo o oglaševanju na socialnih omrežjih, s poudarkom na pomenu uporabe v javnih upravah, ter raziskati, katera socialna omrežja uporablja Občina Novo mesto in kakšen je njihov poglavitni pomen uporabe.
Ključne besede:oglaševanje, socialna omrežja, občina, informiranje, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[J. Saje]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:XIII, 87 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-5095 Novo okno
UDK:316.472.4:352(043.2)
COBISS.SI-ID:2048489491 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:24.08.2018
Število ogledov:4483
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Advertising is an important component of today's society and is increasingly being implemented on social networks. For many organizations, this is a quick and easy way to present their product or service while saving time and money. Public administrations, including municipalities, are also using social networks as a tool for advertising. One of these is the municipality of Novo mesto. The use of social networks for their work has brought them many benefits such as informing and a richer visual presentation of their events. The emphasis on the use of information and communication technologies in our society has contributed to better optimization of municipalities. The aim of this research is to examine the already existing theory about advertising on social networks with an emphasis on the importance of using social networks in public administrations and to explore which social networks are used by the municipality of Novo mesto and what is their main importance.
Ključne besede:social networks, municipality, informing, Facebook, Twitter, Instagram


Nazaj