Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika
Avtorji:ID Šešerko, Špela (Avtor)
ID Števančec, Darko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 835$$diplomska_naloga_seserko-spela.pdf (1,09 MB)
MD5: 56C3964A0C993C7FEFBDE309502BE137
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Ključne besede:Družbena omrežja, nakupni proces, mnenjski voditelji, vpliv družbenih omrežij.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Šešerko]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-5141 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513699714 Novo okno
Datum objave v ReVIS:11.09.2018
Število ogledov:3945
Število prenosov:316
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj