Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Načrtovanje rasti podjetja Atrium Novi interieri d.o.o.
Avtorji:ID Knehtl, Žan (Avtor)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 927$$zan_knehtl_diploma.pdf (1,42 MB)
MD5: 78E48A9CF5AA80EB3E502B1E187402AA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu smo se ukvarjali z analizo in načrtovanjem rasti podjetja Atrium novi interieri d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo pohištva ter zaposluje 34 ljudi. Ustanovljeno je bilo leta 1989, v zadnjih letih pa beleži visoko rast prihodkov. V uvodnem delu diplomskega dela smo predstavili podjetje in panogo, v kateri podjetje posluje. Nato smo se lotili analize notranjih in zunanjih dejavnikov, ki smo jo izvedli s pomočjo analize PEST. Z analizo SWOT smo še natančneje definirali vse notranje in zunanje dejavnike, ki imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje podjetja. Prav tako smo izdelali tudi poslovni model in opisali tri osnovne segmente kupcev. Analizo trga smo izvedli s pomočjo Porterjeve analize panoge, v kateri smo analizirali konkurente, dobavitelje, substitute, vstop na trg in pogajalsko moč kupcev podjetja Atrium. V nadaljevanju smo se lotili podrobne finančne analize, kjer smo zbrali osnovne podatke o preteklem in sedanjem poslovanju, nato pa pripravili pomembnejše kazalnike poslovanja in jih analizirali. Ugotovili smo, da ima podjetje dobre pogoje za nadaljnjo rast. S pomočjo Ansoffove matrike smo prestavili možne načrte rasti, ki smo jih razdelili glede na segmente poslovanja. Izbrali smo najboljšega, vendar smo prišli do zaključka, da je v podjetju treba pozornost nameniti vsem načrtom rasti, saj se s tem zagotovi večja neodvisnost od kupcev. Pripravili smo tudi okviren terminski načrt za doseganje ciljev podjetja. Kritična tveganja in možne rešitve smo definirali s pomočjo analize TOWS, kjer smo ugotavljali morebitne dejavnike, ki lahko v prihodnosti vplivajo na doseganje ciljev podjetja. V zadnjem delu smo pripravili finančne projekcije do leta 2021 in na podlagi projekcij izdelali in analizirali finančne kazalnike, s katerimi smo pokazali še finančno stran rasti podjetja.
Ključne besede:strategija rasti, analiza PEST, analiza SWOT, Porterjeva analiza, proizvodnja pohištva, finančna analiza, Ansoffova matrika, analiza TOWS, finančne projekcije
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Knehtl]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-5156 Novo okno
UDK:33:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513711234 Novo okno
Datum objave v ReVIS:20.09.2018
Število ogledov:3313
Število prenosov:327
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj