Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Avtorji:ID Novak, Luka (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Letonja, Marina (Komentor)
Datoteke:.pdf 970$$diplomsko_delo_luka_novak_koncna_verzija_corr_ac_zadnja_verzija_18.9.2018.pdf (1,12 MB)
MD5: FE30BFEF3485B0653CCEAA3DC84F7EB1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Ključne besede:Nogometni klub, Manchester United, znamčenje, trženje, prodaja, konkurenca.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Novak]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-5163 Novo okno
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:513710978 Novo okno
Datum objave v ReVIS:22.09.2018
Število ogledov:3514
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj