Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba in interno zadovoljstvo z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije v poštnih poslovalnicah : diplomska naloga
Avtorji:ID Pegan, Filip (Avtor)
ID Kolar, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_2018_Filip_Pegan.pdf (1,41 MB)
MD5: 6D961F474E4092BF86B187C9624997F0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Dandanes tehnološke inovacije in nove zahteve kupcev podjetja spodbujajo, da se reševanja izzivov lotevajo na drugačne načine, to pa vse bolj spreminja tudi način dela. Za lažje obvladovanje teh sprememb je lahko v veliko pomoč informacijsko-komunikacijska tehnologija (v nadaljevanju IKT). S to tematiko bo povezana diplomska naloga, v kateri nas zanima, koliko zaposleni pri poštnem podjetju Pošta Slovenije, pri svojem delu uporabljajo IKT in kako so z njo zadovoljni. V prvem delu diplomske naloge smo se osredotočili na uporabnost IKT, v drugem delu pa na Pošto Slovenije. Pogledali smo njeno zgodovino, cilje in vizijo, organiziranost ter katere so ključne dejavnosti podjetja. Podrobno smo predstavili tudi aplikacijo UPO Mobile PRO, kot primer IKT, ki je v pomoč delavcu. V zadnjem delu smo še izvedli raziskavo v podjetju, da bi ugotovili stopnjo zadovoljstva zaposlenih z IKT v podjetju ter prikazali naše analizirane rezultate in potrdili ali ovrgli hipoteze.
Ključne besede:optimizacija dela, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT, Pošta Slovenije, informacijski sistem, novogoriško okrožje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[F. Pegan]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:XIII, 65 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-5290 Novo okno
UDK:004:659.2:656.8(043.2)
COBISS.SI-ID:2048546835 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:26.10.2018
Število ogledov:3808
Število prenosov:191
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.10.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Nowadays, technological innovations and new customer demands are encouraging companies to tackle challenges in different ways, which is is increasingly changing the way of work. Information-communication technology (further abbreviated as ICT) can be of great help in order to better manage these changes. That is a main topic for this diploma thesis, in which we are interested in how many employees of the post company Pošta Slovenije use ICT in their work and how satisfied they are with it. We focused on the usage of ICT in the first part of the diploma and on the Pošta Slovenije in the second. We looked at its history, goals and vision, how it is organized and which are the key activities of the company. We also presented in detail the application UPO Mobile PRO, as an example of ICT that helps the worker. In the last part, we carried out a survey in the company to determine the level of employee satisfaction with ICT, showed our analyzed results and confirm or reject hypotheses.
Ključne besede:work optimization, information-communication technology, ICT, Pošta Slovenije, information system, district Nova Gorica


Nazaj