Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera : magistrska naloga
Avtorji:ID Uršič, Špela (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Ursic_Spela_i2018.pdf (1,95 MB)
MD5: 1EAAD03655D43673C6AF41A108990682
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, prepoznavnost, potrošnik, management znanja, Philips Avent
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[Š. Uršič]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VIII, 64 str., [3] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-5331 Novo okno
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:15463841 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:09.11.2018
Število ogledov:2812
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki


Nazaj