Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
Avtorji:
Uršič, Špela
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
blagovna znamka
,
prepoznavnost
,
potrošnik
,
management znanja
,
Philips Avent
Leto izida:
2018
Založnik:
[Š. Uršič]
Izvor:
Celje
UDK:
658.626(043.2)
COBISS_ID:
15463841
Opomba:
Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
1704
Število prenosov:
121
Datoteke:
RAZ_Ursic_Spela_i2018.pdf
(1,95 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki
Nazaj