Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru" : magistrska naloga
Avtorji:ID Vivod, Tanja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Vivod_Tanja_i2018.pdf (1,97 MB)
MD5: 8272C24CEDDAB738382CE91BB5CA4EA9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovne znamke, strategija trženja, management znanja, Mesto glasnik miru, Slovenj Gradec
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[T. Vivod]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VIII, 64 str., [9] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-5333 Novo okno
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:15461025 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:09.11.2018
Število ogledov:2757
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategija trženja blagovne znamke Mesto glasnik miru


Nazaj