Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov : magistrska naloga
Avtorji:ID Blažan, Denis (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Blazan_Denis_i2018.pdf (1,09 MB)
MD5: B1FCB8D28AEEFDFC7DFF74FF0635EDAD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:subliminalna sporočila, oglasi, zaupanje potrošnikov, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[D. Blažan]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:V, 60 str., [4] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-5455 Novo okno
UDK:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:15473569 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:23.01.2019
Število ogledov:2917
Število prenosov:159
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj