Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Authors:ID Koncilja, Nika (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1121$$nika_koncilja_diplomska_naloga_gea_college.pdf (824,65 KB)
MD5: 7AC6A5287FD8A428D0443F205926FF47
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Keywords:zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Koncilja]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-5483 New window
COBISS.SI-ID:513780354 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:16.02.2019
Views:3421
Downloads:119
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back