Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Avtorji:ID Koncilja, Nika (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 1121$$nika_koncilja_diplomska_naloga_gea_college.pdf (824,65 KB)
MD5: 7AC6A5287FD8A428D0443F205926FF47
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Ključne besede:zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Koncilja]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-5483 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513780354 Novo okno
Datum objave v ReVIS:16.02.2019
Število ogledov:3422
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj