Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Poslovni bonton v slovenskih mikro, malih in srednje velikih podjetjih (MSP)
Avtorji:ID Obradović, Sandra (Avtor)
ID Letonja, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 1133$$poslovni_bonton_v_msp_-_sandra_obradovic.pdf (1,15 MB)
MD5: 57C6C75F6F1C652EA02951FF68923602
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja. Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve. Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Ključne besede:PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Obradović]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-5484 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513779586 Novo okno
Datum objave v ReVIS:16.02.2019
Število ogledov:3666
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj