Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.o
Authors:ID Agreš, Maks (Author)
ID Letonja, Marina (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1388$$maks_agres_(00000002).pdf (1,38 MB)
MD5: E694E70D0EBF38054BEC69EE3EE559A9
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje.
Keywords:Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Agreš]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6050 New window
COBISS.SI-ID:513824130 New window
UDC:005:33(043.3)
Publication date in ReVIS:02.10.2019
Views:2718
Downloads:144
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back