Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.o
Avtorji:ID Agreš, Maks (Avtor)
ID Letonja, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 1388$$maks_agres_(00000002).pdf (1,38 MB)
MD5: E694E70D0EBF38054BEC69EE3EE559A9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje.
Ključne besede:Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Agreš]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6050 Novo okno
UDK:005:33(043.3)
COBISS.SI-ID:513824130 Novo okno
Datum objave v ReVIS:02.10.2019
Število ogledov:2716
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj