Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Avtorji:ID Mlinar, Gregor (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 1424$$gregor_mlinar_magistrska_naloga_end.pdf (1,68 MB)
MD5: 994D3E807AC9612E214D980CF949AE01
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke. V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev.
Ključne besede:strategija trženja, trženje, inbound trženje, outbound trženje, znamčenje, pozicioniranje, segmentacija
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Mlinar]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6052 Novo okno
UDK:005:33(043.3)
COBISS.SI-ID:513823874 Novo okno
Datum objave v ReVIS:02.10.2019
Število ogledov:2598
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj