Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpeljava poslovnega obveščanja v izbrano podjetje : magistrska naloga
Avtorji:ID Aupič, Tadej (Avtor)
ID Rodič, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2019_Tadej_Aupic.pdf (1,49 MB)
MD5: FF69C24965F79AB908155897113D8E6D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Ne glede na to, ali se odločamo kot samostojna oseba za nakup novega prenosnega računalnika ali pa kot direktor podjetja za širjenje svoje proizvodnje na tuje trge, se brez podatkov oziroma njihove predstavitve ne moremo več odločati. Poslovna poročila so danes ključnega pomena za skoraj vsako podjetje, najsi gre za spremljanje proizvodnje, prodaje ali pa želja kupcev. Danes je obtok podatkov vse večji in vsak podatek lahko vsebuje pomembno informacijo za podjetje in njegov nadaljnji razvoj. S pomočjo poslovnega obveščanja lahko neprestano spremljamo in tako upravljamo svoje podjetje, izboljšamo pomanjkljivosti ali pa odkrijemo novo poslovno priložnost, s katero lahko izboljšamo svoje poslovne rezultate. Na trgu je veliko različnih orodij BI oziroma programov, s katerimi lahko zbiramo podatke, jih analiziramo in končne rezultate prikažemo v poslovnem poročilu.
Ključne besede:poslovno obveščanje, odločanje, poslovna poročila, orodja za poslovno obveščanje, podatki, informacije
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[T. Aupič]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:XI, 49 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-6161 Novo okno
UDK:659.23:004(043.2)
COBISS.SI-ID:2048617491 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:13.11.2019
Število ogledov:3415
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.11.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In today’s time we need to use specific information’s to make good decisions regardless if we make decisions independently, like in case of buying a new laptop or like a company CEO on whether we should sell our products in foreign markets. Good reports are crucial for any business, whether we are using them to monitor production, selling results in chosen time and date range or to get acquainted, what our future buyers want or desire. Today, the flow of data is increasing, and each one contains potentially important information for the company and its further development. With business intelligence, we can constantly monitor and manage our organisation, improve deficiencies or discover opportunities, which can improve our business results. There are many different business intelligence tools on the market that can be used to collect, analyse and display data as business reports.
Ključne besede:business intelligence, decision making, business reports, business intelligence tools, data, information


Nazaj