Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Idejna zasnova blagovne znamke za inovativno promocijo Slovenije
Avtorji:Juriševič, Miran (Avtor)
Bole, Petra (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem
Ključne besede:diplomske naloge, strategije, znamčenje, slovenski turizem
Leto izida:2019
Založnik:[M. Juriševič]
UDK:655.26(043.2)=163.6
COBISS_ID:1024737632 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:57
Število prenosov:4
Datoteke:.pdf Miran_Jurisevic_-_idejna_zasnova_blagovne_znamke_za_inovativno_promocijo_Slovenije.pdf (6,86 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design concept of a brand for innovative promotion of Slovenia
Ključne besede:strategies, branding, Slovenian tourism


Nazaj