Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
Avtorji:ID Reljič, Andrej (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Andrej_Reljic_magistrsko_delo_popravljeno_3.pdf (2,48 MB)
MD5: E8B4A9B86DAD769BF915DD3B95B93E17
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Podjetje Medigo se uspešno ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov že 25 let. Toda v podjetju do sedaj niso izvedli še nobene raziskave, da bi izvedeli, kateri so ključni gonilniki njihovih kupcev in potencialnih kupcev, ko kupujejo medicinske pripomočke. Prav tako podjetje svojih kupcev še nikoli ni povprašalo o tem, kako oni vidijo podjetje. To pomeni, da podjetje ne ve, ali se njihova identiteta, ki jo sporočajo potrošnikom, sklada z imidžem oz. percepcijo kupcev. S to magistrsko nalogo sem raziskoval, kateri dejavniki so slovenskim in italijanskim potrošnikom najpomembnejši pri nakupovanju medicinskih pripomočkov. Ti dve skupini sem analiziral in primerjal, da bi dobil odgovor, če podjetje na slovenskem in italijanskem trgu potrebuje drugačen pristop. Poleg tega sem analiziral še identiteto in imidž podjetja Medigo. Ugotoviti sem želel, če kupci dejansko vidijo podjetje tako, kot si podjetje želi, ali če se ti dve sliki med seboj razlikujeta.
Ključne besede:Medigo, medicinski pripomočki, gonilniki, identiteta, imidž
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Reljič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-6755 Novo okno
UDK:005:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:513685122 Novo okno
Datum objave v ReVIS:22.07.2020
Število ogledov:2115
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj