Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
Avtorji:Čadej, Lidija (Avtor)
Vukasovič, Tina (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženje
Leto izida:2020
Založnik:[L. Čadej]
Izvor:Celje
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS_ID:25416963 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:776
Število prenosov:52
Datoteke:.pdf RAZ_Cadej_Lidija_i2020.pdf (1,39 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj