Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Čadej, Lidija (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Cadej_Lidija_i2020.pdf (1,39 MB)
MD5: B08327A45009E5FCB91F72F58C4DD532
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[L. Čadej]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VIII, 65 str., [6] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-6857 Novo okno
UDK:339.138:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:25416963 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:17.09.2020
Število ogledov:2139
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj