Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni : magistrska naloga
Avtorji:ID Flašker, Marija (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Flasker_Marija_i2020.pdf (705,33 KB)
MD5: A6B7C72763DD341215FAC94A28B8E7D1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:zdravstvene storitve, uporabniki zdravstvenih storitev, zadovoljstvo uporabnikov, zdravstveni delavci, zdravstvena dejavnost
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Flašker]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:VII, 59 str., [2] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-6859 Novo okno
UDK:614.2:005(043.2)
COBISS.SI-ID:25419267 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:17.09.2020
Število ogledov:2395
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj